You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Letih ~~
2011/07/28 @ 00:45 | 0 Comment [s]

Huh!!!...banyak letih meh...
sebelom aku mahu story,,
i want say asalamuailaikum n hye..haha
tak sopan lah pulak..trus jer cter...bagi lh salam dulu kan...
hari nie letih siot...penat tak terkata...coz class aku de buat jamuan..yelah,kan nak puasa..so makan besar lah dulu..hehe..tapi class aku bukan semua..just budak2 perempuan jerr..yang urus kan nie semua ialah cikgu kesayagan aku..nak tahu saper?jeng..jeng..haha..
CIKGU SHAZIE lah..saper yang tak kenal 2..buat2 kenal jer lah yek..cikgu 2 just cikgu praktikal jer..28 ogos nie cikgu dah abes praktikal dah at sekolah aku..so sad..tak dapat
nak raya ngan cikgu..mesty miss giler ngan cikgu nanty...cikgu shazie dh lah sporting habes..
cikgu memang best lah..hoho...daripada cikgu praktikal yang laen cikgu shazie and partner dye,cikgu azmil yang paling best..cikgu praktikal yang laen,best lh jugak...
eh,kuar dari topik lah pulak..hehe..papepown mmg best lah..laksa cikgu shazie memang terbaik lah..SEDAP..rugi sper yang tak makan..ayam panggang pulak..
sedap...dh lame tak makn ayam panggang...walaupon penat tapi best sangat2...
oke lah..tak ade benda laen lah plak nak citer..smpai sini jer lah yek...oke lah bye guys...


Older Post | Newer Post
Profile


Hello Dear. Im ieka. im 15 years old. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links




Jom Gosip

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah