You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
heppy day
2011/09/26 @ 00:32 | 0 Comment [s]

assalamualaikum ^^

hari ini aku heppy sangat2..aku pown tak tahu kenape aku heppy sangat hari ini..
bile aku heppy aku lupa ngan masalah aku..lagipown aku dh malas nak pikir lagy..buat saket hati jer n sad..
aku nak setiap hari aku heppy..aku nak lupakan masalah aku..
kepada yang TAKNAK KAWAN aku..aku dah tak kesah lah..buat serabut kepala aku je pikir benda tu..
kau kan dah ade kawan baru yang sangat baek..aku sedar sape aku..aku tak perfect macam kau..aku tak cantek macam ko..n perangai aku kan tak sebaik perangai kau..sebab 2 kau taknak kawan aku kan..
takpe lah..mulai sekarang aku dah taknak amek tahu..aku takkan kacau hidup ko lagy...itu yang ko nak kan..
mulai sekarang,,aku tak kenal kau n kau tak kenal aku..aku hope kau heppy dengan kawan baru kau 2..
BTW,tenq sangat2 at YANA , AZNI , ISHA , SHAM , MIERA , AIN n NANAD coz buat aku heppy ari nie n buat aku lupakan masalah aku...(^_^)

okelah ieka mau chau dulu..
bubye my reader..^^



Older Post | Newer Post
Profile


Hello Dear. Im ieka. im 15 years old. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links




Jom Gosip

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah