You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Cameron Highland ♥♥
2011/11/29 @ 21:21 | 6 Comment [s]


Hello wassup2
okayy ieka taknak cakap banyak ! korang just bace kat bawah :)
nak bace ? jom !

okayy hari ahad and sabtu lepas me and my family pergi cameron highland..tapi baru hari dapat update entry..takde mase lah..ieka holiday with my familly ! syokk ! haha..my family menginap kat hotel heritage hotel ! cantek gila hotel tu..ieka pergi cameron tu 2 days jer..buat ape nak lame2 bukan ade pape pun kat sane...kan ? heeee~~ ...kat cameron highland sejuk gila !

okayy now jom tengok picture !
 -
-
-
Heritage Hotel

me and my mom
Hikhik
My Sibling :)


yummy2

amboi ! haha


strawberry :)


coklat strawberry ! sedap !





Sebenarnye banyak lagi gambar tapi ieka just share kan 
sikit jer ! btw,korang pergi mane cuti nie ?
share lah sikit..nak tahu gak...hehe
okayylah bye,,,:)





Older Post | Newer Post
Profile


Hello Dear. Im ieka. im 15 years old. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links




Jom Gosip

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah