You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
♥ Love . Cinta . Kasih ♥
2012/02/23 @ 00:32 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum lovely fan semua :D !
#ceh perasan ade fan


Love ? It important ? eh of course laa sayang ♥ semua manusia perlu kann cinta kann ? Hanya mereka yang pernah melaluinya pasti tahu betapa indah cinta itu :) ! Cinta itu suci dan sifat cinta itu sempurna ! Cinta itu adalah kurniaan allah ♥

Kadang kala cinta itu menjadikan manusia buta kerana buta memandang cinta itu tulus dan suci ♥ Cinta hadir tanpa diundang dan kita tidak dapat menolak rasa cinta itu :) ! jangan laa sesekali mempermainkan cinta itu kerana cinta sangat suci ! tapi kadangkala cinta itu menyakitkan hati dan memeritkan apabila kita dipermainkann !

Kita akan bahagia bila kita ikhlas mencintai seseorang ♥  Dalam percintaan , tak sah kalau tidak ada istilah kecewa , pedih , atau terluka ! too adalah dugaan dalam percintaan so kita sebagai manusia haruslah bersabar dan tabah mengharungi semua dugaan too !

Jangan pernah kata ' I LOVE YOU ' jika kita tak peduli dan tak faham apa maksudnya ! Jangan pernah mengucapkan kata kata manis jika semua yang kita katakan hanya berbohong !

Cinta akan menyakitkan jika kita berpisah dengan seseorang tapi cinta lebih menyakitkan bila kita melihat orang kita cintai sedang berbahagia dengan orang lain ! Yang paling menyedihkan dan meyakitkan apabila kita dipermain kann :D ! Hargailah cinta itu dan hargailah orang yang mencintai kita ♥



Older Post | Newer Post
Profile


Hello Dear. Im ieka. im 15 years old. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links




Jom Gosip

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah