You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Sahabat . Kawan . Teman . Friend :)
2012/02/16 @ 00:07 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :D !


Korang ada sahabat sejati ? daa confirm confirm laa korang ade kann ? okayy hari nie ieka nak buat entry about sahabat ! penting ker ade sahabat sejati too ? eh of course laa penting ! sahabat lagi penting dari cinta tapi family lagi penting dari sahabat !

Sahabat sejati nilainya tiada bandingan . Sahabat tidak semestinya memiliki minat atau pendapat yang sama tapi akan sentiasa ada apabila memerlukan . Kita boleh berkongsi kesedihan dan kegembiraan dengan sahabat kita . Carilah sahabat yang ikhlas berkawan dengan kita . Sahabat too bukan macam bank , bile daa takde duit baru nak cari ! so janganlaa sesekali kita buat sahabat kita macam too .

Kadang kadang kita selalu bercerita tentang diri kita sampai kita terlupa sahabat kita juga ada cerita yang ingin diceritakan . Sesekali kita jadilah sahabat yang mendengar daripada bercerita . Jadilah sahabat yang memahami dan bukan sahabat yang hipokrit .

Sahabat yang yang ikhlas adalah sahabat yang baik tapi sahabat yang menegur kesalahan kita adalah sahabat yang paling baik . Berkawanlah dengan sahabat yang membawa kita ke arah kebaikan dan bukan ke arah keburukan . Persahabatan yang terjalin jangan diputuskan hanya kerana salah faham . Hargailah sebuah persahabatan korang dengan sahabat korang :D


P/S : Semoga sahabat ieka cepat sembuh dari penyakitnya :) hehe                                


Older Post | Newer Post
Profile


Hello Dear. Im ieka. im 15 years old. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links




Jom Gosip

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah